WATCHING MAGAZINE Nummer 2 // 2017
Nummer 3 verschijnt in september 2017

Horloge nieuws

Image

Oris kookt met Hemsley + Hemsley

Oris kennen we van onder meer de autosport, vliegtuigen en diepzeeduiken, maar nu slaat het een nieuwe weg in. Het Zwitserse merk is een partnerschap aan gegaan met Hemsley + Hemsley. De Britse zussen zijn bekend om de manier waarop zij gezond eten onder de aandacht brengen.

Jasmine en Melissa Hemsley zetten hun bedrijf in 2010 op en sindsdien is hun bekendheid snel gegroeid. Ze verzorgden de catering voor topmerken als Chanel, Louis Vuitton en Vivienne Westwood. Ze publiceerden bestsellers als The Art of Eating Well en Good + Simple. Ze hebben een café in het prestigieuze Londense warenhuis Selfridges en sinds 2016 volgen we in 28 landen hun tv serie Eating Well with Hemsley + Hemsley. Hun ideeën over gezonde voeding, duurzaamheid, koken en ervan genieten met vrienden en familie spreken veel mensen aan.

Ook Oris begrijpt waar het tweetal het over heeft. “Dit is een spannend nieuw partnerschap voor Oris en tekenend voor hoe we ons ontwikkelen als bedrijf”, zegt Joint Executive Officer Rolf Studer. “We willen met mensen werken, en vooral met vrouwen, die een horloge dragen dat ook een sieraad is. Mensen die niet alleen in hun vakgebied uitblinken, maar die er ook aan werken om een positieve verandering teweeg te brengen. In een tijd waarin mensen vaak te snel leven om aan hun voeding te denken, is hun boodschap van groot belang.”